11 Haziran 2014 Çarşamba

Cunning Single Lady (2014)

Cunning Single Lady...

Bu muhteşem diziye başlamama sebep olan bu afiş sayesinde başladım izlemeye ve iyi ki bu afişe bayılıp izlemişim muhteşemdi. Bol bol güldürdüler tabi arada da hüzünlendirdiler orası ayrı. Gerek konusu gerek oyuncularının muhteşemliği her noktası harikaydı...

Konusu ise...

Na Ae Ra gençken annesinin restorantların da çalışmaktadır. Ae Ra'ya köyün ''Madonnası'' söylüyorlardı güzelliğinden dolayı. Ve bu güzelliği fark eden kişi Cha Jun Woo amaç gütmeden aşık olur ve sürekli restoranta gelip yemek yemektir. Na Ae Ra'nın tek hayali tek isteği evlenip, ev hanımı olup eşiyle, çocuğuyla hayatını devam ettirmek. Na Ae Ra, Cha Jung Woo'yu restoranta geldiğini sürekli görüyor ve çalışkan biri olduğunu da görüyor Na Ae Ra, Cha Jung Woo'ya yakınlaşmaya başlar. Yakınlaşırlar ve evlenirler, 100'üncü günlerini evliliklerini kutlarken Cha Jung Woo işten istifa ettiğini söyler. Para sıkıntısı, borç yüzünden sürekli tartışırlar ve boşanırlar. 4 yıl sonra Na Ae Ra part-time çalışmakta ve Cha Jung Woo ise kendine bir şirket kurmuştur. Bunu duyan Na Ae Ra hırs yapıp şirketinde çalışmaya başlar.
Ve diğer iki karakterlerin öyküleri de çok etkili özellikle GookYeo Jin'in.

Oyunculara gelirsek...

Na Ae Ra ile rolünde (Lee Min Jung)... Cha Jung Woo ile rolünde (Joo Sang Wook)...
Gook Yeo Jin ile rolünde (Kim Kyu Ri)... Gook Seung Hyun ile rolünde (Seo Kang Joon)

Her birine bayıldım muhteşem rollerini oynadılar.
- Ae Ra'nın çılgınca davranışları o mimikleri özellikle dudaklarını süperdi. Tarzına dizi bitene kadar bayıldım.
- Jung Woo yok böyle tatlılık harikaydı her zaman olduğu gibi. Tarzı süperdi özellikle ceket gidiğinde küçücük aksesuar eklemelerine bayıldım. Gil Yo Han (Myung Soo) ile takılmaları konuşmaları çok tatlıydı. O kıskançlık halleri şahaneydi inanılmaz komediydi özellikle kendi düşündükleri hayalleri komediydi.
- Yeo Jin çok nadir güldü yada hiç gülmedi tereddüte düştüm şimdi. :D Malum yaşadıkları yüzünden ama çok tatlıydı yaa kötü bir izlenim bırakmadı bir şey de yapmadı zaten doğal yani.
-Vee gelelim benim boncuğuma yaa bu nasıl tatlılıktır bu nedir sorarım? Muhteşemdi çok güzeldi özellikle o bakışları asla unutamam yaa. Tarzı şahaneydi bayıldım yani. Bir de gerçek yaşını öğrenince şok oldum yaa benden 1 yaşcık küçükmüş yaa. ^^ 

Vee muhteşem kareler, fotoğraflar...


Bu isteklere, bu maket eve de bayıldım.




4 yıl sonra ilk karşılaşmaları oyy...




Bu sahne komediydi yaa bakışlara bak hele. :D




Kızların evleri çok tatlıydı.

İşte boncuk nasıl da yardım eder.











































































































































OST'ler ise...

 Muhteşem her biri bayıldım. Özellikle Seung Hyun'u üzgün olduğu zaman çalan şarkı ''Oh Yoo Jun - 모르겠죠 (Don't Know)'' favorim.

Sonuç olarak...

Kesinlikle ve kesinlikle izlemenizi öneriyorum. Gülmek kesinlikle garanti çok güleceksiniz hatta...


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları ve fotoğrafları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder