9 Nisan 2014 Çarşamba

Dream High (2011)

Dream High...

Büyük bir hayalim var ve bunun gerçekleşeceğine inanıyorum...

Vee sonunda izledim vee bayıldım yaa. Off her bölümü muhteşemdi unutulamayacak dizilerin arasında yaa... Oyuncuları, konusu, söyledikleri şarkıları muhteşemdi kesinlikle muhteşemdi...

Mücadele ve Hırs...

Vee gelelim muhteşem dizinin konusuna;

Kirin sanat ve eğlence okulunda sanat yolunda insanların konusunu anlatıyor. Gençlerin kavgaları, arkadaşlıkları, aşkları, şarkıları her şey var...


''Altın vuruş'' Dream High grubunu...

Song Sam Dong ile rolünde Kim Soo Hyun

Burada da muhteşemdi yaa çok emek harcadığı belli oluyordu dizi de. Konuşma tarzıyla, sevdiği için sonuna kadar mücadele eden çılgın birisiydi. Söylediği şarkılara bayıldım. Bölümler ilerledikçe başına gelen sorunlar çıktı ama yıldı mı asla ve asla... Dreaming şarkısı muhteşemdi..<

Go Hye Mi ile rolünde Suzy

  Süper rolünü oynadı oynadığı sıralar çok gençti süperdi. Çılgın çılgın yaa dobra birisiydi duygularını ifade edemeyen sert bir kişilik ama halbuki öyle birisi değil tabi sonradan az da olsa ifade edebildi. 
'' Benim... Benim bir rüyam var.. Bu rüyaya inanıyorum. '' Söyleyiş tarzını asla unutamayacağım. :D

Hyun Si Hyuk (Jin Guk) ile rolünde Taecyeon

Bayıldım tek kelimesiyle yaa ahh yok böyle bir yakışıklılık off off, tarzı, konuşma tarzı, hareketleri, mimikleri, dansı, söylediği şarkılara bayıldım tek kelimesiyle. Sam Dong ile kavgalarını unutamayacağım özellikle boxsır. 

Yoon Baek Hee ile rolünde Ham Eun Jung 

Hımm ne söylesem kii. Öncelikle süper rolünü oynadı o bir gerçek. Genel tip arkadaşını çekemeyen, gözü daima yüksekte olan tiplerden ki şükür değişti sonlara doğru.

Jason ile rolünde Jang WooYoung 

Yaa yaa yaa ahh ahh muhteşemdi yaa off o yarı ingilizce konuşmasıyla, o dolabından lollipop'unu koparıp almasına, o şahane dansıyla ilk bölümden beri mi, o herkese centilmen tavrıyla mı, o muhteşem enerjinle mii ahh süperdi. :D

Kim Pil Sook ile rolünde IU 

Yaa işte bir diğer ahh çekeceğim kişi aynı Jason'a tepkilerim gibi bunda da aynı bayıldım bu kişiliğe yaa. Hayalperestim benim yaa sesine öncelikle bayıldım söylediği bütün şarkılar harikaydı. Hele o aşkına ne demeli yaa böyle bir aşık görülmemiş yani 200 günde 30 kilo veren bir kişi...

*
  Dizi bu muhteşem karakterler okulda ve hayatlarında yaşadıkları mücadeleyi anlatıyor. Diziyi izlerken ne olacağına asla anlaşılmıyor.
*
*  Zorlular, sonuna kadar ne gördüysen odur.
*  Aşk seni aşık olduğun kişiye imkansız kılar...
*  Hatanı görmelisin. Kendini geliştirmek zorundasın. Er geç yükseğe çıkabilirsin. Eğer bunu yaparsan, bu hikaye senin olur.
Hayallerle yükseğe uç.


Fotoğraflara başlayabiliriz...

Dizinin şans tılsım kolyesi, herkes tarafından keşfedilen ve herkes bundan yararlanan bir kolyeydi. 



Süper bir taktik...

Oyy!!!



Burası çok güzeldi yaa...

Burada ki sahne düşünceleri komediydi. 






Çılgınların en başında bu gelir yaa. :D

Ahh kıyamam yaa taş, kağıt, makas fikrini bu sundu ama kendi sıraya katıldı. :D



Bebeğimm... ^^



Essek seni yaa nasıl kıskanıyor. 


Yerim sizi yaa sonunda birbirlerine açıklarlarr...

Çatlak yaa nasıl bir an tuttu bebişi. :)

Bunların yıldızları hiç birleşemedi bakışlara bak ehehe

Boncuk boncuk...


Altın grup!!! ^.^

Bu sahne şahaneydi yaa sinsice gelip korkuttu bebişi yaa. :D

Süper bir sahne daha. :D









Sonuç olarak; 

Muhteşem bir diziydi hayallere ulaşmak için asla ve asla pes etmeyin mesajı her saniye vardı. Oyuncalara gelirsem her birine bayıldım hepsi harikaydı yaa...

OST'sine haliyle bir şey diyemiyorum çünkü muhteşem her biri. :)


Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları, fotoğrafların bazıları ( aslında çok güzel yerlerini almıştım ama yanlıkşlıkla silindiği için ekiliyemedim. :(  ) Selda... tarafından yapılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder