27 Mart 2014 Perşembe

Family's Honor (2008-2009)

Family's Honor... 

Hiç tereddüt etmeden direk başladım, kim için sebep ne için tabi kii muhteşem gülen beyefendi Park Si Hoo. Sayesinde muhteşem mi muhteşem bir dizi bitirdim bölümden hiç korkmadım sonuçta 54 bölüm ama yeter ki uzun olsun ki sevdiğim insanı görüyüm dedim ve çok hızlı geçti her bölüm. :(


Bu muhteşem dizinin konusuna gelirsek...

Ha Dan Ah çok onurlu, çok zeki çokta güzel ve bir yandan da hüzünlü bir hayatı var. Gençken 20'li yaşlarında ailelerin onayıyla evlenir ve evlendiği gün balayına giderken trafik kazası geçirirler ve hayatını kaybeder eşi. Diğer yandan zengin bir ailenin oğlu olan Lee Gang Suk hem şımarık hem inanılmaz sert hemde çok zeki bir kişidir. Aristokrat Ha ailesinin onurunu ailenin önemini koruyan muhteşem bir dizi.

Oyunculara gelirsek...

Çok zor yaa hangi birini yazıyım bütün ekip muhteşem sayfalar yetmez, en iyisi başrol oyuncularını yazıyorum..

Lee Gang Suk ile rolünde Park Shi Hoo... 


Ha Dan Ah ile rolünde Yoon Jung Hee

Ne kadar yazsam az olur o yüzden uzatmayacağım. Bu ikili muhteşem dizinin muhteşem ikilisi.
İlk Gang Suk'tan başlayacağım; Yaa sen nasıl bir varlıksın yaa  ilk başlarda gıcık gibiydin ama ( Hiç bir zaman gıcık demedim bu bir gerçek) para ile herşeyi çözeceğini düşünürdün ama ne hallere geldin nasıl bir kişilik oldun niçin tabi kii aşk, sevmek bu kadar derin bir sevgi, aşk görülmemiş. Her davranışı her konuşması ayrı bir polemikti. O şımarık davranmalar sevdiğine naz yapmanı asla unutamayacağım. 

Vee muhteşem tarih hocası prof. olmaya aday Dan Ah; Nasıl söylenir tam anlamıyla eski kafalı bir tip yani örf adetlerine muhteşem saygı duyan ve onları uygulayan bu güzel hatun. Ahh yaa ne acılar çekti hiçbir şey yaşamadığı kaybettiği eşini kaç yıl unutmadı, ağıt tuttu kendini herkesden uzak tuttu kendini tamamiyle ailesine bağladı. Dışarı hayattan haberi yoktu nasıl eğleneceğini bilmiyordu ama bazıları hayatına öyle bir giriş yaptı ki yavaş yavaş hoşlanmaya başladı ama ilk başlar aralarında ki iletişim çok fenaydı, kaderi yüzünden herkes kadersiz diye nitelendirirken bu ikili birbirlerini daima sevdiler herşeyi aştılar zorlukları çektiler...

Vee muhteşem dizinin inanılmaz fotoğraflar hazırladım vee karşınızdaa...

Malum Gang Suk oppa hep güzel unnimin Dan Ah'ın hep damarına basıyor sonucu da şaplağı yiyor. :(

Ahh bu gülüşş..
Yerim seni yaa ilk nasıl baktı sonra nasıl yaa aslında öyle bakması da normal kız kardeşi çöpün içinden ne alıyor. :(



Hizmetçi bayan Gang Suk'un kardeşi Hye Joo biriktirdiği bardakları atınca çıldırdı vee buraya abisiyle aramaya çalıştılar.

Vee diğer afet olan Hyun Kyu karşılıksız seven bir kişi.

Nasıl da bakışıyorlar yaa...

Omoo yakalandın Gang Suk oppaa..! 




















































OST'lerine gelirsem her biri muhteşemdi.

Sonuç olarak...

Bölüm sayısından korkup boşver denilmemeli yani nasıl geçtiği anlaşılmıyor. Kesinlikle izlenilmesi gereken bir dizi...

Umarım okurken eğlenmişsinizdir...
Sayfanın düzeni, yorumları ve fotoğrafları bana aittir. Selda... tarafından yapılmıştır...

1 yorum:

  1. Bu dramayı bile izlemişsen sen kesin ve kesin psh fanısın :D Çoğu kişi bilmez bu muhteşem diziyi:D

    YanıtlaSil